Normatives

En l'era digital actual, participar en el joc En línia A Suïssa requereix una comprensió profunda dels mètodes de pagament segurs i eficients. Per Als jugadors Suïssos, això implica navegar per un ampli espectre d'opcions de pagament, cadascuna ofereix avantatges únics en termes de seguretat, velocitat i comoditat. Una guia detallada, accessible a https://citeulike.org/de-ch/online-casinos/zahlungen/, desmitifica aquest paisatge, presentant una llista acuradament curada de les millors solucions de pagament per al 2024. Cobreix des de transferències bancàries tradicionals i targetes de crèdit fins a les últimes novetats en carteres electròniques i criptomonedes. Aquest recurs és inestimable, proporcionant informació que ajuda els jugadors a triar els mètodes més adequats per a les seves transaccions d'apostes, garantint un equilibri òptim entre seguretat i facilitat d'ús. Amb aquesta orientació, els jugadors Suïssos poden centrar-se més en la seva experiència de joc, confiant en la seguretat i l'eficàcia de les seves transaccions financeres.

Inici dels workshops 2019-2020

Des de fa uns anys, durant la setmana, fora d'horari lectiu i del temari oficial, l'alumnat de Batxillerat pot assistir voluntàriament i de forma gratuïta als workshops. Un espai creat per l'equip pedagògic on pensar, proposar, crear, innovar, compartir, avançar i sentir-se protagonista. Es tracta de tallers tant de reforç com d'ampliació i d'aplicació dels continguts treballats a l'aula que ofereixen la possibilitat d'experimentar amb el vessant més pràctic de tot el contingut prèviament treballat i de fomentar la interacció entre diferents àrees. Els workshops s'actualitzen constantment, segons les peticions i inquietuds de l'alumnat. Aquest any comptem amb tallers de creació de videojocs, científics, amb viatges a l'estranger.... Podeu consultar l'oferta dels workshops per aquest curs aquí.
Aquesta setmana l'alumnat de 4ESO i Batx ha rebut el formulari d'inscripció als workshops i iniciarem totes les sessions entre aquesta setmana i la vinent.